O zi plina de nervi

Azi aveam de gand sa imi petrec ziua, foarte relaxata alaturi de familie. Nu aveam de gand sa las nimic sa-mi umbreasca aceasta zi, tocmai fiindca iubitul meu sot si-a luat o zi libera sa o petrecem impreuna. Aveam de gand sa mergem la strand, cu picea sa ne balacim, sa ne bronzam si alte cele. Bun, am facut bagajul, hotarati sa mergem la plaja si balaceala. Prima oara insa trebuia sa ne scoatem salariile ca doar e zi de salariu azi.
 
Bun. Ajungem la bancomat si cand se uita sotul, nervi... Mi-am dat seama ca a luat mai putin decat normal. Nu-i nimic ma gandeam eu, va compensa suma mea. Ma bag eu sfatoasa la bancomat si cand ma uit, ce sa vad, mai putini bani cu 300 ron.... Imi venea sa sparg bancomatul in momentul ala, eram efectiv plina de nervi. Normal ca am sunat la munca sa vad ce  s-a intamplat. Si imi zice colega, ca si ea a ramas mirata, ca pai sa vezi, ca zilele lucratoare au fost mai putine, si ca una si ca alta. Pai si in lunile anterioare de ce mama ei de treaba am luat mai mult? Ca nu doar luna asta avea x zile, din cate stiu eu.

In fine, m-am calmat, dupa ce mi-am dat seama ca nu am ce face, am platit ce aveam de platit si am rams cu fix nimic. O suma de nimic, suma ce se presupune ca ar trebui sa ne ajunga pentru doua saptamani. Cu toate astea m-am hotarat sa mergem la Zoo, macar sa nu ma mai gandesc la ziua asta minunata. Si bine am facut. Ca intotdeauna o vom scoate la capat cumva. Sanatosi sa fim.