Diavolul si chinurile sale

Diavolul m-a chinuit ani la rand. Mi s-a aratat ca o vedenie intr-o seara, ca o naluca mi s-a strecurat in pat. De atunci viata s-a transformat intr-un iad. Dragostea sufletului meu s-a preschimbat in cenusa si norii negri ai deznadejdii s-au napustit asupra viselor mele. Visam sa evadez din cochilia in care era prins sufletul meu, sa zbor din nou sa fiu iar fericita. Dar puterea draconica se napustea asupra mea cu atata forta incat cadeam pe jos, ca un fluture rapus de rafalele vantului.

M-am dedicat studiului, cititului, traiam intr-un univers in care nu ma simteam nefericita dar simteam mereu dorinta de a evada, de a cunoste o noua iubire. Simteam ca imi oprim sentimentele, ca imi e teama sa incep o noua relatie de frica unui nou esec. Intr-o zi, un chip bland a venit asupra patului meu, dupa un accident puternic provocat tot de diavol si puterea lui malefica si mi-a luminat ochii si sufletul. De acest baiat ma simt mereu legata pentru a trezit in sufletul meu puterea iubirii dupa mult timp si m-a ridicat din patul durerilor. A trezit in sufletul meu un sentiment ciudat , de dragoste combinata cu teama de a nu pierde din nou iubirea si un sentiment de siguranta si de placere de fiecare data cand il vedeam. In ciuda durerii care imi stapanea trupul, sufletul meu era cuprins in vraja iubirii si avea mai multa putere, putea lupta contra oricui si putea trece peste orice obstacol. Am gasit in mine puterea de a ma ridica din nou de jos si de a trece peste orice obstacol, am acceptat piedicile vietii si am scapat in temnita iadului in care ma azvarlise Satan. Am gasit curajul de a imi lua din nou viata in maini, de a imi croi un nou destin, de a ma confrunta cu lupa vietii si de a increde din nou in puterile magice ale dragostei. In acelasi timp cu primul sarut am cunoscut dragostea, o licoare secreta care iti ofera putere si curaj in fiecare zi si care te ajuta sa te autodepasesti din multe puncte de vedere.

Viata este nespus de frumoasa si fiecare clipa trebuie traita, este nespus de frumos sa te trezesti , sa deschizi geamul si sa admiri cerul plin de nori si scaldat in razele soarelui, sa vezi oameni tristi sau fericiti pe strada, sa admiri frumusetile naturii si aceste placeri nu trebuie evitate ci din contra trebuie sa pretuiesti fiecare clipa care te face sa fii un om fericit, un om liber, un om care are aripi sa zboare deasupra norilor.