Unde poti posta un anunt daca ai ceva de vanzare

Ai ceva de vanzare? Fie ca este Unde poti posta un anunt daca ai ceva de vanzareun teren, aparate electrice sau electronice, telefoane, mobilier, vestimentatie sau lucruri si mai mici, atunci ar trebui sa stii ca exista un site anunturi Iasi unde poti posta orice obiect/produs ai de vanzare. Nu exista nicio restrictie, poate fi absolut orice. Important este sa oferi o descriere clara si un pret rezonabil, doar nu poti sa ceri un pret prea ridicat pentru un obiect folosit deja, asta ar fi chiar impertinent.

Eu as putea spune ca deja am o experienta cu acest site de anunturi Iasi. Prima data am postat un anunt cu ceva tablouri mai vechi pe care le aveam in casa si atunci cand ne-am mutat nu am dorit sa le mai pastram. Am postat pe acel site cu anunturi Iasi aproape fara nicio speranta ca ar putea sa fie cineva interesat, iar pretul pe care l-am pus era unul simbolic. Spre uimirea mea, au fost persoane interesate de acele tablouri si ne-am intalnit sa le vada si le-au cumparat. Mai tarziu, am folosit acest site de anunturi Iasi pentru a oferi spre vanzare cartile mai vechi pe care le aveam.

De-a lungul timpului am adunat multiple carti si deoarece la un moment dat nu mai aveam pur si simplu unde sa le tin, m-am gandit sa le ofer spre vanzare, la un pret la fel, simbolic. Aveam vreo 10 carti si le-am vandut pe toate prin acest site de anunturi Iasi. Am vandut toate cartile in mai putin de o saptamana, ma intalneam cu cei care doreau sa vada cartile in oras si a fost o placere pentru mine sa le dau in maini bune.