Cand faci planu` ca tiganu`…

Si aici ma refer strict la planu` unui sfarsit de saptamana cat de cat perfect… Nu stiu cum de sunt atat de naiva incat sa cred ca va iesi vreodata ceva bine… Ma trezesc undeva in jur de 10 am cu o durere insuportabila de cap, fac un dus si plec la Nikoleta. Astept restul gastii sa isi faca aparitia si ma apuc de facut clatite. Ceilalti jucau carti.
Intr-un final mult asteptat de stomacul meu,se pregateste gratarul, incepe ploaia… cu tunete cu tot…
Mananc,beau o bere…si ma ia somnu`. Da` grav de tot…
Cateva jocuri de “Macao”,pierd,castig,iar pierd,iar castig… Ma ia somnu` si mai rau… Mirifica zi…
Unii taceau malc,altii erau prea energici…de aici a rezultat starea mea gen “talk to the hand”…
Apoi liniste…raman cu Niko in casa, ne uitam la cateva clipuri pe Youtube, ametim play-listul din Winamp…ne afisam fetele obosite la web si facem fericiti pe unii cu  statusul meu “F*tem muste,tu nu bazai?!”… ( Desi faza cu mustele era pe bune…Niko le vana disperata… si ma mai trezeam cu cate-o perna in cap…tipic )
S-a facut 17:26. Niko doarme. Eu butonez. Gandesc…Injur in gand…Strang din maxilar… :-j
Ce week-end placut…