Efectul

Insomnii, stari de neliniste pe care incerci din rasputeri sa le linistesti cu 1-2 pastile de Extraveral, doar-doar te mai calmezi putin. Bullshit! E totul in ceata in momentul asta. Incerc sa deschid culegerea de Romana, sa mai repet si eu ceva. Stai p`aproape! O arunc cat colo si strang din maxilar. Nimic,absolut nimic nu-mi intra in gratie. Nu vreau sa vad,sa aud pe nimeni. Si se mai gaseste cate unu` sa te frece la icre cu replici care pe mine nu ma incalzezc cu absolut nimic,dimpotriva,ma scot din sarite! Spui cu frumosul,(ca d`eh…esti fata cu bun simt) sa schimbe subiectul pentru ca nu e momentul pentru teoria chibritului si n-ai chef nici de discutii gen: “Cine-a fost primu`? Oul sau gaina?!”…
Tot ce imi doresc e sa fiu lasata in pa-ce!
Replica “Peace Out!”, pe care am adoptat-o de curand, se pare ca o sa o transform intr-una adecvata starii mele de spirit,si anume : “Piss Off!”…
Am auzit recent faptul ca ceea ce scriu pe blog e intr-un continuu contrast cu ceea ce arat defapt in realitate…ei bine, aceasta parte blanda,visatoare si dulce…e cam pe duca din cauza insistentelor unora! Si daca maine-poimaine o sa-mi scada numarul de vizitatori,n-o sa ma mir!
Inca fac eforturi gigantice, sa ma pot abtine de la un limbaj colorat, zic eu, nedemn de mine! Consider ca blogul este partea “pasnica/dulce/visatoare” si nu trebuie sa fiu criticata pentru ca fac bine si imi arat (poate) singura slabiciune!
Ma priveste ce fac cu blogul meu!
Vrei sa-l citesti?! Citeste-l!
Nu vrei?! Simti ca-mi pasa?!