Am obosit.

Nu de la scrisul pe blog,ci in general. Am obosit sa ma infrunt zi de zi cu aceleasi situatii. Gen “Same shit,another day. It`s all about YOU…”. Sunt satula pana peste cap de incercarile in zadar de a fi pe placul unora. Sunt satula sa ma invart precum Floarea-Soarelui dupa Soare. Am zis ca nu toate trebuie sa iasa “my way”…am zis sa fac ceva,cumva..sa fie bine.

Eee pe dracu`! Dati-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul…

Constat cu stupoare ca pe masura ce incerc sa fie bine, se da peste cap tot, de la A la Z. In sensul ca se interpreteaza gresit absolut tot ce fac, din asta rezultand mutrele si figurile ce taie elanul tuturor. Si taaaaare satula mai sunt de situatiile de genul…Macar de s-ar disimula in asa fel incat sa nu se strice cheful altora.  Get a mask!

Ajung de multe ori sa afirm intr-o maniera ironica : “Greu e sa fiu eu…”…

Here we go again… 8-|