Reclamele la jucarii

Nu mai pot cu Boomerang-ul! Adica, postul TV pentru copii Boomerang. Nu ca nu ar fi un post bun sau nu pentru ca fii-miu nu il adora, pentru ca el, daca ar putea, ar sta tot timpul numai in fata televizorului, si de cele mai multe ori alege desenele de pe Boomerang. Nu mai pot cu reclamele de pe Boomerang! Minute intregi de reclame intre filmuletele de desene animate, cu spoturi dintre cele mai atragatoare, la jucarii extraordinare pentru copii. Si FOARTE FOARTE SCUMPE! Si nu scap niciodata, pentru ca dintr-un calup de reclame, fii-miu isi doreste cam toate jucariile. Nu conteaza ca e Lego, nu conteaza ca e papusa, plastilina, aparat de facut inghetata din plastilina, prieteni minusculi care se pun pe umeri, Roata Olarului, masini care se transforma si lansatoare minune. Pe toate si le doreste. Si cum spuneam, nu vad o reclama la o jucarie accesibila! Si i-am cumparat. O data, de doua ori, de trei ori… Pana cand fiul meu a uitat sensul expresiei “Mami, poti sa imi cumperi si mie…?”, si foloseste numai “Mami, cand imi cumperi si mie…”? Are circa un milliard de jucarii cumparate dupa reclamele de la TV si ce mi se pare crunt este ca si astea scumpe au aceeasi soarta cu jucariile ieftine: dupa cateva zile sunt uitate intr-un colt, unde cel mai adesea creste un morman imens care face sa imi fie foarte dificil sa tin ordine in casa. Ca atare, ce am de facut? Evit Boomerang-ul! Vorbesc serios! Nu mai vreau agresiuni mediatice de acest gen, nu mai vreau sa fiu fortata sa cumpar jucarii scumpe! Pentru ca ma si gasesc in imposibilitatea de a-i spune “NU” copilului, poate si pentru ca nu accepta niciodata acest raspuns. Voi alege un post “cuminte” pentru copii, unul fara reclame, unul cu desene linistite, care sa ma lase pe mine sa aleg cand sa dau toti banii pe jucariile copilului si cand sa mai fac o pauza… binemeritata…