Jucarii in topul vanzarilor

Perioada sarbatorilor de iarna este una in care toate categoriile de jucarii, fie ele scumpe fie ietine se vand ca painea calda. In functie de bugetul alocat cadourilor pentru Craciun orice familie va cauta sa puna sub brad jucariile preferate ale celui mic, pe care cu siguranta le stiu din scrisoarea catre Mosul.

Marii retaileri de pe segmentul jucarii fac in perioada sarbatorilor incasari record la toate categoriile de jucarii, singura exceptie fiind cea a jucariilor specifice sezonului cald, care vor reveni pe rafturi abia catre finele primaverii asteptandu-si clientii pentru lunile de vara. De asemenea, magazinele de jucarii, atat cele din on-line si cat cele traditionale, incurajeaza cumparaturile cu tot soiul de reduceri, de la reduceri directe pana la reduceri cu tichet de cumparaturi, puncte cadou sau promotii de tipul cumperi doua produse si il primesti pe al treilea gratuit. Fara doar si poate, nu exista perioada in an cu incasari mai mari decat cea a Craciunului. Ce se intampla, insa, cu perioada de dupa Sarbatori si ce jucarii se mai cumpara in perioada asta? Reclamele de pe posturile de televiziune dedicate celor mici sunt principala sursa de informare pentru copii in legatura cu noutatile de pe segmentul jucarii, insa foarte adevarat este ca cei mici afla despre noi jucatorii atractive si prin contactul cu alti copii.

Desi jucariile promovate masiv de posturile de televiziune sunt printre cele mai scumpe, repetarea de cateva ori pe zi a reclamei este de ajuns cat sa induca celui mic mesajul ca este un must sa aiba jucaria respectiva, astfel ca va face tot posibilul ca parintele sa i-o cumpere. Pe de alta parte, tot posturile de televiziune sunt responsabile pentru popularizarea unor nume de personaje celebre, precum Printesa Sofia sau Elsa si Ana, Plusica, Mickey Mouse, Ben Ten, Testoasele Ninja – toate personaje preferate de catre copii si care umplu rafturile magazinelor. In concluzie, trendul vanzarilor de jucarii este foarte mult influentat si de continutul media la care cei mici au acces. Jucariile cu licenta vor fi intotdeauna printre preferate si vandute indiferent de sezon, la fel ca si jucariile promovate pe TV.