Cum imi strica unii ziua

Povesteam zilele trecute, pardon, saptamanile trecute ca vreau sa ma mut pe un domeniu serios. Am ales sa il “inchiriez” de la edomenii.ro ca am mai citit eu prin alte parti ca ar fi seriosi. Mi-am cumparat domeniul, acum 2 saptamani exact dupa care am hotarat sa vad cum e hosting-ul la ei. Mi-am ales pachetul gratuit la hosting pentru a vedea despre ce e vorba ca si asa nu am experienta in treaba asta si pe urma ma gandeam sa il upgradez. Asta s-a intamplat saptamana trecuta. Au trecut vreo 5 zile, inclusiv weekendul dar na, am zis ca e ok, dureaza bla bla. Vorbesc cu ei, ups colegii au uitat sa il activeze! Dupa 5 zile!!!! Dar presupun ca nu era atat de important fiind gratuit. Primesc mail unde zicea asa: Domeniul nu va fi disponibil pana la maxim 72 de ore.
Adica domeniul care il cumparasem deja de o saptamana si ceva. Dar am zis ok, mai ales a baiatul cu care discutasem eu a zis ca maine (luni) va fi activat. Azi deja duminica  , au trecut cele maaaaxim 72 de ore si ce mi se spune: “domeniul va fi activat luni ca in weekend nu se lucreaza.” Adica nici azi, adica se va activa undeva pe miercurea viitoare ca deh, E GRATUIT deci esti fraier si astepti! Voi vedeti vreo urma de seriozitate in toata povestea asta? Chiar ma gandesc sa imi cer banii inapoi, de pe domeniu. In ritmul asta cand voi putea si eu in sfarsit sa-mi fac blogul va trebui sa-mi reinoiesc domeniul (ca e pe un an).
Acum plec sa imi iau pasaportul. E o vreme ideala de plimbare, nu credeti?