Azi..

- am dormit putin
- am mers mult
- am asteptat 1 ora jumate sa intru la medic (bine ca nu aveam o problema grava ca acolo ramaneam)
- am urmarit telenovele la cabinetul doctorului cu 2 tipi la vreo 80 de ..ani si niste gagici pe masura (i’ll burn in hell!!!!!!)
- am injurat birocratia
- am injurat politia
- am injurat bancile
- am injurat formularele stupide
- am injurat cozile la care a trebuit sa stau
- am injurat aparatele de fotografiat si cosul care s-a gasit azi sa.. straluceasca
- am injurat traficul si terasele pe care unii destepti le-au facut ca sa ocupe tot trotuarul
- am revazut un spital si mi-am zis ca mai bine mor decat sa stau in mizeria aia (si vorbesc serios)
- mi-am calcat pe orgoliu si am permis unei muste sa ma atinga  de prea multe ori. Nu am putut sa incerc sa o prind ca deh, sunt o domnisoara si nu e frumos! Domnisoarele trebuie sa stea se la bazaie musca. (acum ma gandesc la vaci.. e deplasat?)
In concluzie azi am injurat mult dar nu m-am plictisit!