Organul

Ma uitam acum cu mandrie pe primul meu pasaport (era si timpul) si ce constat: “Organul emitent”. Citesc si in engleza “Authority” si in franceza “Autorite” iar la noi e organ. De ce nu au scris si ei Autoritatea de exemplu? Pare mai putin biologic. E ca si cum ar fi organul emitent al individului. No dar asta stiu deja. Daca tot le plac organele puteau sa scrie citet organul emitent al subsemnatului e.. barza sa zicem ca e ora 14, featuring barzoiul.
In fine, organul emitent la mine e Constanta. Am aflat acum la 23 de ani, ar trebui sa ma simt ca la surprize surprize. Imi vine in minte “si mare-mi este muma” nu stiu de unde dar ma rog. Oh joy!
Chestia asta cu organul chiar e stupida. Organul a cercetat, organul a fost contactat, organele de politie (parca ar fi niste intestine aruncate in strada pe care sa le ocolesti – sau cam asa si e a?!), ma duc sa imi sun organul etc. Nu am auzit niciodata ca organul a gandit. Poate ca de asta a ramas denumirea asta. Ei nu trebuie sa gandeasca, ei sunt niste extensii unele mai bune altele mai proaste dar regenerabile ca stiti vorba aia “mare e gradina Domnului”.
Eh gata cu meditatia asupra organului desi as mai putea continua dar sa nu se umfle ca nu e a bine.