Succesul si promovarea scolilor de soferi

A detine o scoala de soferi in Romania este, probabil, una dintre cele mai profitabile afaceri ale momentului. Faptul ca tot mai multi tineri se viseaza la volanul unei masini, face ca numarul celor care apeleaza la serviciile unei astfel de scoli, sa fie in continua crestere. Insa, pentru a supravietui intr-un domeniu in care concurenta devine tot mai acerba, trebuie sa existe si o provocare. Nu doar reclamele si reducerile de pret vor face obiectul succesului, ci si o echipa calificata de intructori si autoturisme bine puse la punct.

Daca pana acum, tot ce gaseai erau intructori cu masini ieftine si intens folosite, acum exista si o alternativa. Masinile decapotabile sau masinile considerate ca apartinand clasei de lux a anumitor marci, sunt cele care fac deliciul firmelor. Se pare ca imbogatirea parcului auto a acestor companii, i-a facut pe tineri sa aleaga o scoala in detrimentul alteia, tocmai din dorinta de a avea o prima experienta la volanul unei masini care sa le ofere confort si placere deopotriva. Insa nu totul tine de tipul de masina condus in timpul practicii, ci si de performantele intructorului. Faptul ca un instructor devine autoritar in timpul orelor de practica, nu face decat sa indeparteze viitorii clienti, iar recomandarile sale vor fi minime pe viitor. Pe de alta alta parte, un instructor care stie sa incurajeze, dar sa si critice subtil, va avea mai mult succes in randul doritorilor. 

Prin urmare, acesta trebuie sa stie sa puna in aplicare cunostintele teoretice invatate si sa vina in ajutorul “studentului” ori de cate ori acesta infrunta dificultati, mai ales atunci cand se confrunta cu diverse capcane in completarea de chestionare auto. In consecinta, un intructor bun este acela care reuseste sa-i insufle elevului pasiunea pentru condus.