8 pasi simpli pentru o optimizare site ca la carte

In secolul XXI nu mai putem sa gandim in termeni simplisti o afacere mai mare sau mai mica. Internetul a schimbat complet optica si modul de a scoate in evidenta atuurile unei firme sau companii, punand la dispozitie o gramada de instrumente web pe care le putem utiliza in scopul cresterii vizibilitatii online si a gradului de recunoastere a beneficiilor aduse de serviciile firmei. Dintre acestea, optimizare site este cea mai des folosita metoda de promovare online a afacerilor bazate pe un site de prezentare sau magazin online.

Poate parea complicata daca e sa ne referim la rezonanta lingvistica, insa in practica e mai simpla decat ne-am astepta. Nu credeti? Iata cativa pasi foarte simpli care va asigura optimizare site de calitate, rapida si eficienta.

1. Gasirea cuvintelor cheie perfecte. De cuvintele cheie depinde o optimizare site facuta cu cap, care isi atinge scopul in cel mai scurt timp posibil. Multe cuvinte cheie sunt prea competitive, asa ca nu va ajuta cu nimic. De preferat este sa alegeti cuvinte cheie cu o competitie medie sau foarte mica in zona lor. Lucrul acesta il puteti face cu diverse instrumente online de keyword research-unul dintre ele este Google Adwords tool.
2. Continut de calitate si unic. Postarile trebuie sa aiba minimum 500 de cuvinte, sa fie bine organizate, sa aiba chiar si peste 2000 de cuvinte, sa fie pe subiecte relevante, interesante, sa existe documentare si sa fie usor de citit, chiar funny.
3. Folosirea naturala a cuvintelor cheie. Scriem pentru utilizatori nu pentru motoare de cautare. Asta e regula cea mai importanta pentru optimizare site ca la carte. Folosirea naturala a cuvintelor cheie intr-un articol asigura si un ranking mai bun si o relevanta mai mare a continutului in ochii Google.
4. Titlurile paginilor trebuie sa fie atent alese. Ele trebuie sa fie descriptive si sa contina cuvantul cheie principal pentru care s-a facut targetarea si optimizare site. Titlurile nu trebuie sa depaseasca 70 de caractere.
5. Header Tag-urile trebuie sa contina cuvinte cheie. Nu trebuie sa se abuzeze de cuvinte cheie in header tag-uri, insa trebuie presarate natural in cel putin doua dintre acestea.
6. Optimizarea URL-urilor. Se folosesc cratimile, cuvintele cheie cu masura si nu trebuie sa fie foarte lungi.
7. Internal linking interactiv. Exista la ora actuala foarte multe plugin-uri care permit crearea de internal links relevante si interactive, cu un design placut, adaptat templateurilor, asa ca va puteti directiona cititorii si spre alte articole interesante de pe site.
8. Design adaptat smartphone si tableta. Pentru ca tot mai multi utilizatori intra pe internet de pe tablete sau telefoane inteligente, designul website-ului ar trebui sa fie simplificat si adaptat pentru ecranele acestor dispozitive, pentru ca experienta pe orice gadget sa fie una cat mai buna.